söndag 13 april 2008

Vår?

Kära dagbok!

Allvarligt talat. Ska det här föreställa vår? Det var ju sååå nära att det var riktig, snöfri vår, och sen vaknar man i måndags och tror man har sovit ett halvår. It makes me pissed off!!!

Men men, tänkte att jag skulle uppdatera alla om i fredags. Då var det party för hela slanten som gällde. För förfestade jag, Matilda, Anabanana och Cornelia hemma hos Cornelia. Skitmysigt, tack tjejer! :) Mycket skratt och San Francisco blev det. Sen skulle vi dra vidare till nån fest på körfältet, och vid det laget var jag redan ganska dragen om man säger så. Men mådde fullständigt bra.

Sedan sa det pang och jag mådde helt plötsligt som en apa. Kändes som om magen vändes ut och in. Försökte spy, men huvva det gick inte bra.
Så, vem ringer man inte då då om inte Alex? Stackars älskling, tack för att du tog hand om mig!
Så det blev en snurrig och illamående natt hos Alex, men oj en så mysig lördag :)
Filmtittning, strips från frasses och massa annat mys!

Nu sitter jag hemma hos Alex och väntar på att han ska komma hem :) He is expected ;)

puss! <3

Inga kommentarer: