torsdag 4 oktober 2007

Hej sjukling!

Jag är jätteförkyld.. Igen. Men ingen feber denna gång! :) Men detta resulterade i vilket fall som helst i en himla massa missande av danslektioner. Både på skolan och på Wendlas. Men, men, det får jag ta igen nästa vecka!

Så, vad har hänt då? Inte mycket. Elitserien är ju igång igen för denna säsong. Yaay! Go FBK. Annars då? Jo, det stog i tidningen om "estetarna" på Palmcrantzskolan i Östersund och om vårat så kallade "drogmissbruk". Eller näe, det stog om att vi hade blivit anklagade för det i alla fall. Så det kom folk och skulle intervjua oss på skolan i Tisdags. Frågorna löd ungefär som så; "Ja, hur känns det nu då med dessa hemska anklagelser?" och; "Vad har ni att säga om detta?" Ja, vad f*n tror dom? "Jo, det är skitkul med falska anklagelser och att inte veta vilka utomstående som vet sanningen och vilka som tror att vi är en enda stor bunt med pundare!"

Men jag känner på mig att allt det där kommer ordna upp sig också så småningom, dom kan göra vad dom vill, ta hur många drogtester dom vill, jag har inget att dölja. Det vet alla som känner mig.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite granna. Vara en duktig flicka :)

Inga kommentarer: