torsdag 10 januari 2008

Jullov, 2007 och allmänt spännande saker

"Åh, vad skönt med jullov!" Tänkte jag typ en vecka innan vi fick jullov. Och det skulle varit skönt också, om jag inte varot sjuk i princip hela lovet. Från dag ett till.. typ fortfarande.
Detta är vad för mediciner som gick åt på två veckor;
*nästan en hel flaska Mollipect (och den är stoor)
*massa Alvedon
*massa Ipren
*Två askar Bafucin
*Ett paket Strepsils

Men trots sjukdom och elände så fick jag ändå ett ganska lyckat lov tillslut. Det bestod av snowboard, julmat, klappar, nintendo, bio och en himla massa kärlek. Så jag är nöjd.

Något som jag är mindre nöjd med är hur sjukt svårt det ska vara att få byta skola.. Inget som är roligt direkt, men såna saker brukar ha en förmåga att klarna såsmåningom. Annars rymmer jag. Till typ Grekland eller nåt. Ush...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå! varför ska du byta skola? till vad? tror du berättade i fredags men mitt minne är inte det bästa :) /anja

Johanna Falck sa...

haha :P jag ska byta först och främst för att jag inte klarar av att dansa så mkt, för jag har massa knäproblem och ryggproblem och sånt där.. men det gick inte att jag bytte till neu där jag ville gå, så nu kanske det blir hv istället :)