onsdag 30 januari 2008

Oja

Nu jävlar går man hv serni. Första dagen idag har gått bra. Känner inte en enda människa i klassen, men dom verkar vara en trevlig hög. Så jag ska nog trivas!

Min dag har sett ut något som detta: Jag och alexander vaknade tiidigt! Klockan halv sju gick vi upp. Då var älskling gullig och lagade gröt till mig hihi, det var snällt. Tack sötnos! <3 Gick till bussen, blev glatt överraskad av att det inte var så kallt som jag trodde att det skulle vara. Kom till skolan, träffade min nya klasskompisar, kände mig lite liten först, men det gick över snabbt. Hade matte, och det var precis som på film; "Hejsan allihopa. Ni har fått en ny tjej i klassen, Johanna Falck. Du får presentera dig Johanna." Och så mitt så genomtänkta svar; "Ehh, okej.. Jag heter Johanna." Haha, klassiskt.

Och nu sitter jag här. Väldigt nöjd med denna dag ändå. Och till helgen ska jag till Vålådalen. Hoppas det blir sköjj!

Inga kommentarer: