måndag 24 september 2007

Göteborg

Hej å hå vad jag är trött.. Kom hem från Göteborg för några timmar sen, men åkte då direkt upp till PC för att prata med min mentor och sjukänmäla mig. När hon kände på min panna och tittade på mina ögon så utbrast ett "Aaah!" över hela korridoren på Reveljen. Jag antar att jag var ganska varm.. Next thing I knew satt jag på en buss mot Mörsil.

Iaf då, jag var i Göteborg i helgen på maktsamling med CUF (Centerpartiets Ungdoms Förbund). Mitt första lilla äventyr med detta förbund. Var faktiskt jätteroligt, lärde mig huur mycket som helst. Trodde jag skulle känna mig vilsen, men ICKE.. I vilket fall som helst, så fick det mig att bli väldigt pepp på detta och sitter därför just nu och knåprar på en insändare som jag sedan hoppas våga skicka in till någon lokaltidning.


P.S Jag och Maria har numera koll på varenda godisaffär i hela Göteborg! Vi funderar på att göra en sån där karta med alla godisaffärer utmärkta. Göteborg var bara början.. Haha hihi hoho.

We got so tired that we just gave up..
Ibland kan man ju undra varför.

1 kommentar:

Hanna Wagenius sa...

Kul att du börjat blogga, tråkigt med sjukdom och så.. I alla fall kommer jag att länka dig från min blogg, nu kör vi i Jämtland ända in i kaklet!! :D

MVH
Hanna